Fredag 20 december




Det är många som frågar och undrar vart min lillebror har tagit vägen. Tyvärr var han tvungen att lämna oss lite tidigare i år, jättetråkigt tycker jag! Hade hoppats att vi skulle fira jul och nyår tillsammans men så kan det vara ibland, vi ses ju iallafall nästa år!

Jag blev så glad idag! Fick nämligen en så fin film som handlar om julstaden Gävle och gissa vem som är huvudperson i filmen? Det är självklart jag! Äntligen är det kanske min tur att vinna den där Guldbaggen...jag har ju väntat ett tag! Vem vet, jag kanske till och med får ett samtal från Hollywood imorgon :)
Kolla in filmen här!
http://vimeo.com/82122285

Idag har jag haft långväga besök från Australien, alltid lika kul med besök utanför staketet. Det blir en hel del foton knäppta på mig med mina vänner så jag är lite nyfiken på hur bilderna har blivit. Kan inte ni skicka några kort till mig?
Skulle vara så kul att se!

Vi hörs!





There are many who ask and wonder where my little brother has gone. Unfortunately he had to leave a little earlier this year, very sad! I had hoped that we would celebrate Christmas and New Year together but things happen sometimes, well I'll see him next year!

I was so happy today! I have got a beautiful film about Christmas in Gävle and guess who is the main character in the movie? of course it`s me! Finally it might be my turn to win that "Guldbaggen" ... I've been waiting a while! Who knows I might even get a call from Hollywood tomorrow :)
Check out the movie here!
http://vimeo.com/82122285

Today I had a long distance visit from Australia, it`s always fun with visitors outside the fence. Many people take pictures of me with my friends so I'm a little curious how the pictures turn out. Would you like to send some to me? It would be so fun to see them!

Talk to you later!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar