Söndag 1 december




Idag har det varit fullt ös. Jag älskar den här dagen, min födelsedag! All glädje, alla fantastiska människor som kommer till Slottstorget för att dela detta med mig. Gävles Lucia med tärnor har varit här och spridit julstämningen med sina härliga stämmor, Sean Banan skakade loss på scenen så även jag ryktes med.

Förresten, såg ni mig i direktsändning idag? Expressen har varit här och livesänt från invigningen.
Mycket mediabevakning, sådant är alltid trevligt!

Det är 2013 så man måste hänga med. Nytt för i år är att ni kan följa mig på Instagram http://instagram.com/gavlebocken 

Tack alla ni som gör den här dagen så fantastisk!
Nu ska jag bara njuta resten av kvällen och önskar er detsamma!





Today has been a busy day. I love this day, my birthday! All the joy, all the amazing people who visit me at the Castle Square to celebrate my inauguration. The fantastic singers and dancers spread Christmas spirit from the stage.

By the way, did you see me in live broadcast from Expressen today?
It is much media on me now, it's always nice to be in the spotlight!

It's 2013 so I have to keep up. Now you can also follow me on Instagram

Thank you for making this day so unforgetable!
Now I'm gonna enjoy the rest of the evening and wish you the same!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar