Torsdag 26 november










Borta bra men hemma bäst! Sakta har jag rest mig upp idag, och står återigen på Slottstorget i Gävle. Jag känner mig ofärdig fortfarande, jag har inte gjort mig helt i ordning än. Du kan som vanligt följa @gavlebocken på Twitter och Instagram och du kan titta på mig på visitgävle.se/gävlebocken. Just nu känns det som att visa upp sig direkt uppstigen från sängen så titta inte för länge på mig i webbkameran, då blir jag generad.


På söndag invigs jag, kom gärna och hälsa på mig! Vi börjar kl. 15.00 som vanligt. Tills dess vill jag ju vara fin, så i morgon halmar jag upp mig lite som vi säger på bockiska.  Skönt att se er alla igen!





Honey, I´m home! I´m back at Castle Square in the city of Gävle. Today I´ve slowly been put together. I still feel a bit undone, I´m not really ready yet. As always you can follow @gavlebocken on Twitter and Instagram, and watch me at visitgavle.se/gavlebocken. I look like I just got out of bed, so please don´t take more than a glimse, or I get embarrassed.


Do come and visit me on Sunday at the opening ceremonie! We start at 15.00 as usual. At that time I must be at my best, so tomorrow I will do some strawing up as we say in goatisch. Nice to se you all again!















2 kommentarer:

  1. So much fun to watch your return for the 2015 season! Just as handsome as ever!

    Vivian, Georgia, USA

    SvaraRadera
  2. Hi Vivian, Good to see your comments again!
    it seems very few are commenting here, almost everyone moved to twitter. I hardly use that, but I guess I have to learn.. groan.. All for our Bocken!
    Ellen (and Jim) in Canada

    SvaraRadera